i'm alive!! ...again

halloj där i stugan!


för tillfället är jag i Stockholm, Danderyd hos min käre bror. Vi bilade upp igår kl 16, körde i 4-5h och hann se det mesta från sydöstra kusten upp till norra östkusten. Att bila upp till Stockholm är bättre än att tåga, man får se Sveriges alla fina sider, då inkluderat loads of woods and trees. Jo, jag gillar läget hårt! Tungt!


Idag ska vi chilla lite, promenera runt danderyd och ha det bra, för ikväll, eller imorgon, tidigt på morgonen åker vi till Skavsta och tar flyget mot Girona, Spanien, med följe till Barcelona! Jag längtar till spanjorerna!! 2 veckor, det är inte illa.


En tråkig nyhet, jag kommer inte ha datorn med mig men vi har Iphonen och WiFI finns i vår lägenhet så vi får se vad jag lyckas åstadkomma. Det kommer några uppdateringar, det skall jag se till. Annars lever jag på facebook, om ni nu har vägarna förbi där,hehe;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0