när man inser saker och ting i efterhand...

åååååååååååh,

 

min älskade spanska lärare från NOVASKOLAN ska flytta till Malmö, tillbaka till hennes hemstad. Åh, jag älskar Malmö, jag älskar henne!

Tack gode gud att jag hann krama henne adjö innan hon far. och säga några fina ord..

 

Känner mig lite nere. Men samtidigt känner jag mig pepp på spansktalande människor. Hon väcker mitt spansktalade själ till liv varje gång!   Fy vad jag älskar spansktalare, de är så underbara. Dem sjunger

 

 

Lots of love dears!

 

jo, min spansklärare är inte äns spanjor. Chilienare. Gift med en tysk. hehe-. Underbara människor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kalmarsundsskolan;)

2010-07-23 @ 21:35:32
Postat av: Anonym

Kalmarsundsskolan

2010-07-23 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0