funderingar

Min dag har sett ut såhär:

vaknade med tuppen, cyklade till jobbet och satt där i 4.5h. Efter det gick jag och köpte mig två korvar till lunch och tog en runda i Maxi, gick ut tomhänt. Cyklade vidare till simhallen för att skriva på ett närvarokort för sommarsimskola samt lämna min lönelapp. Därefter cyklade jag in till stan och gick runt marknaden med hopp om att hitta en stråhatt. Det gjorde jag typ, men vet ännu inte om jag tycker den är fin och om jag vill ha den.. Jag kan ju inte packa ner den i resväskan, vill jag ha den då??

En sådan vill jag ha men icke hittar!!

 

 

Jo, efter två rundor runt markanden med en påse med äckligt godis gick vi in till affärerna istället. Det slutade med att jag kom hem med ett linne och en over size cardigan ffrån MONKI, örhängen från Gina Tricot och en fet förälskelse i en klänning i en random klädaffär. Den kostade 500 kr vid avrundning och är lite för dyr för min smak då den är tunn och vit, designad och sydd av nobody. Eller?

 

äckligt marknadsgodis. Det var inte riktigt min grej har jag kommit på. Fy satan!

 

Hur som är jag hungrig och vill ha mat, men halva min familj är och gymmar, det vill säga far och bröder. Jag kanske också ska ta en runda, power walk alltså hehe! ne... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0