ryggen är fett stekt. hur ska det gå två veckor i spaninen???

 

Körde till jobbet imorse. Det regnade. Efter jobbet tog jag en pytte-simtur på 2km som tog 40min och därefter förberedde jag mig på promenad hemåt. Hann gå 100 meter innan jag träffade underbara Armina. vi stog i solen och pratade i 1.5h. Gud vad jag älskar henne!

fortsatte min vandring hem, gick 4-5km(om inte mer) på 40min. Svettades som en gris, solen stekte och jag hade tajta jeans tights och tubtop. Såg hemskt ut min outfit. Vad tänker jag med på morgonen??

 

ska åka och köpa stek på torsdag som jag kan grilla. På lördag blir det rajtan tajtan med brudarna hos Agnes. Även då ska det stekas.

 

 

STEEEEEEEEEK

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0