allt blev rött

Ibland blir jag arg, och när jag blir arg blir jag riktigt arg och när jag är riktigt arg blir jag förbaskat arg. Jag var arg på min lillbror, vi bråkade om laptopen, ingen ville ha stationären, gamlingen. Och båda hade arbeten på laptopen.  Jag tror jag blev mest upprörd för att jag offrade min tid till att laga en god middag till han och resten av familjen medans han satt vid laptopen. Och nu inte kunde ge mig laptopen en stund när han endå satt vid facebook. Blev så förbaskat arg att jag smällde till hans nya skrivbord som han gjort på slöjden(skitfin var den) och gick därifgrån. Men jag tror huvudsaken till att jag blev arg var för att ajg är arg på lite annat. Typ en bunt respektlösa idioter. samt mina dåliga resultat som är pga av mig. Samtidigt ringde vår äldre bror som kommit hem från thailand. Jag blev genast glad, för han hade köpt hem ett par äkta röda converse. de tillverkade visst converse i thailand som sedan exporteras till bla USA. ? Han var inte glad när han hörde att vi bråkade. äsch.
Lillbrodern och jag var inte sura längre då storbrossan var i telefonen. Inte nu heller. Det känns bra. Att inte behöva känna sig arg. Jag gillar inte att vara arg, jag gillar inte att må dåligt och känna mig så jädrans besvärad. Att få vara glad, känna sig uppskattad och lycklig är det jag gillar!

Nåväl.
Vet ni vad ajg lagade? veggo Tacos! ! Gjorde en egen salsa och  guacamole! Vi hade sjukt mkt tillbehör, så som ananas, grönsaker, sallad, majs, keso, ost, nachos, salsa, guacamole, banan och nötter.
TIPS: gör er egen salsa, det är sjukt mkt godare och sjukt mkt nyttigare!


sanrt blir dessa mina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0