anabolaful snubbe

Dagen skall spenderas med biologiboken/naturkunskapsboken, föreläsning om Doping, musik och huvudvärk. Men jag känner mig glad idag. Det är bra.

Idag fick vi gå och lyssna på en föreläsning om Anabola Steroider och det var väldigt väldigt interessant! Föreläsaren pratade dock oerhört fort, han andades knappt, men efter ett slag blev man van och kunde hänga på och det han sade var väldigt bra! Han var duktig och fångade verkligen vårt uppmärksamhet, eller iallafall mitt! :)

 

Okej, nu skall ajg gå och bryta mot min godislag som jag och min bror infört. Vi ska bara äta godis på helg då vi köper lösvikt. Vi har satt en gräns, 300g lösvikt/vecka. Jag har redan brytit mot lagen idag så kan lika gärna fortsätta. EN bit mörk choklad kan inte skada. Jag har ätit mina frukter idag:))

 

Puss och kram!

..skummbanan

 

 

Så attans gott!!

PS. råkade ta fel mat idag i skolan och fick i mig baconfyllda potatisbullar. INTE OKEJ! Så otroligt dåligt av skolan att inte skriva ut vad det är dem har i maten! Fy skäms!

Men lite får jag skylla mig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0