bitterfitta


JAG HAR BESTÄMT MIG. JAG ÄR HELT BESLUTEN.
Nu ska jag bara tuta och köra och inte titta bak. Strunta i alla människor som får mig att bli arg och vilja explodera och som också beter sig så barnsligt att jag vill spy. Jag skall bara fokusera på det som är bäst för mig och byr mig om dem som bryr sig om mig. 
Ibland får man vara egoistisk, speciellt om man har en liten del av sin omgivning som får en att vilaj skjuta dem. Sådan människor som får andra att må dåligt kan ta sig i röven och gå här ifrån.
Tack och hej leverpastej!

Tack för att ni lyssnade, läste på mitt gnäll. Jag mår mkt bättre, starkare och gladare!
A new change is on it's way!

All love to you,


my love + lilbrossan som då var i magen:)


PS.
Jag hoppas ni också mår bra! Mitt öra är tillgänglig. Prata ut din känslor istället för att hålla dem för dig själv.
Jag är glad att det finns fina människor med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0