jävla idioter som tror att dem är något och är så jävla duktiga. vad vill ni?? Ska jag explodera eller så ni får höra vad mitt hjärta har att säga? fuckers.

solen sken in i simhallen, bländade oss alla, vattnet var härligt friskt och allt var underbart. Men sen kom halsontet och störde, segheten i alla muskler gjorde allt mer pinsamt och kroppen kändes som en sten. visst mår man bra en sådan dag? JA!


vädret var fint men kylan var inte lika fin. 



Åh, första simpasset efter 3 veckors sjukhet. Det var allt minsann härligt. Jag insåg även då att jag fortfarande inte är helt frisk ännu då halsontet kom och störde och hur täppt i näsan jag var och andfådd jag blev. Pinsamt!

Det var meningen att dagens pass skulle va ett syrapass=hårt pass. Mer än hälften var "sjukskriva" och simmade lugnt, medans 3 fick jobba på som as, MEN duktiga var dem allt!

 

Skolan har vart... jag vet inte vad jag ska säga. Jo, det jag kan säga är att jag är på gränsen att explodera och skälla ut en bunt jävlar. Jag är så fruktansvärt trött på allt skit och folk beter sig som barnrövar! typ. Jag är trött på allt i princip som stör mig som en jädrans fluga. ljud,blickar,tankar,årsikter,röster etc. listan är inte l¨ng.

arrrgh!  respektlöshet, oförskämdhet, osäkerhet, hatfullhet ......

MEn jag skall inte explodera. inte ännu iallafall. Något får mig att inte, säger att det inte är så smart. Men är det inte bättre att få lätta sitt hjärta och säga så som det är än att hålla inom det, ljuga för sig själv och må piss?

Nej, tänkte väl det.

nåväl, nog om det. Det finns vettigare saker att ägna sig åt. Vem vill va en surpuppa som stöveln där borta? Nej inte jag! haha. surpuppan 24/7.  haha(tankeskämt)

 

Jag har lärt mina ankor simma idag, ätit soppa och nu ska jag läsa psykologi och leta efter godis. Fan! Julias missbruk har smittat av sig till mig. Attans..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0