jordiga gubbar är väldigt goda.

" I got the power!!! " yeeeeeah!
Nej vänta här. Nu blev det fel..

" I got the joooooooob yeah!!!!! "

På fredag skall jag på arbetsintervju. Även denna sommar får jag spendera med mina röda jordiga gubbar!

Gissa vem som inte kommer lida av järnbrist denna sommar? hahah



PS. idag fick vi se våra matteprov. WOW! jag är djupt depremerad just nu så det  inte är klokt!
Jag har massa blandade känlor över allt. Förvirrad som en bortkommen fisk ute i Stilla havet och ..och...

hm. sitter och funderar på hur jag ska känna mig och vad jag skall göra åt saken..` Jag har iallafall tryckt i mig en knäckemacka med ost, ätit yoghurt med crunch och druckit soyamjölk.


Kommentarer
Postat av: karin

var plockar du jordgubbar? :D

2010-03-09 @ 19:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0