klagmajan tycker sverige kan "keep on walking" till norge och bli utklassade totalt. det funkar inte utan salem. tyvärr, så är sanningen.

Vad fan är det här????

 

Jag var och är fortfarande sur efter melodifestivalen så jag orkade inte pallra mig mot datorn. Salem skulle ju vunnit, vad är det här egentligen???!! Han var liksom överlägsen hela jävla programmet enda tills "folkets" röster kom och sumpade hela jäkla skiten. Anna var bra, men Salem var bätte. NEj, menar BÄST!

åh, det här är dåligt, riktigt jävla dåligt. Salem är liksom perfekt för Europa. Han hade fått alla östeuropernas röster. Han är så otroligt charmig att han hade fått hela jävla världens röster. Men vad händer här i sverige egentligen? nejnej... åh!

 

MEN, okej då. Annas bidrag "this is my life", var inte så pjåkig. Den var mysig, och hennes gitarr bara försvann. Jag gillade hennes bidrag med faktiskt men hejade mer på salem. Så antar att det är okej att hon vann och inte nån annan som Darin..???! Hon hade j'vligt snygga skor, dock tycker jag klänningen speciellt nederdelen var hemsk. Annars var den söt, likså hon. MEn fortfarande Salem in my <3. hahhaa. He keeps on walking into my heart, liksom. haha!

 

Jag sade till pappa: " förra året skickade de en blond kvinna till serbien. Visst trodde man att vi skulle ha värsta chansen att vinna eftersom hur många länder i Europa lyssnar inte på opera?? Europa är känd för sin opera. Vad hände? Vi kom typ sist. Iår skickar vi en ny blond tjej, eller låt säga ung kvinna. Hur ska det gå? Svensk tjej= blond. nästan platina blond. Europa lär ha en bild av oss skandinavier, blonda tjejer/kvinnor hela bunten. Det borde vi få extra poäng för, genom att skicka en söt tjej som sjunger annorlunda och fett coolt. Men aja skit samma. Sverige lär aldrig vinna eurovison igen oavsett vem vi skickar. Vår storhetstid är över."

Sen gick jag vidare och tjurade.

 

Aja, sverige har gjort sitt val inget jag kan göra nu heller än sura. Vilket jag skall sluta med efter detta inlägg för jag ska gå och lyssna på amerikansk musik!!!!!!!! Real music. Sverige får väl skylla sig själva i norge. SItter och väntar på att få säga " vad var det jag sade" eller så lär jag få säga " okej då, så dåligt var det inte endå" haha.

ne..

 

 

Still my man.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0