ladies night

Imorgon blir det ladies night at Jennie bennie. Fy attans pattans vad trevlans.

Jag har spanish läxa att göra men den är tyvärr inte gjord. Tror jag börjar nu.

Adíos amigos!

 

Ps. denna dag har vart bra. Suttit och skrivit prov i 2.5h, psykologi prov. och endå kände jag mig inte helt tillfredsställd. hade mer att skriva men handen sa annat. Men det var bra med tid vilket jag ger ett stort plus för!

Resten av dagen har vart bra. Inte mycket som hänt. Jag känner mig så lugn när jag har så mkt att göra. Det är inte bra!! Andra takter nu cemillapilla!

 

PS 2. Jag har sökt till kåren nu. Min ansökning ligger i deras postlåda och väntar förväntansfullt. Spännande:)

 

Ajaj, spanish is waiting.

 

allt för uppspelt eller vad säges?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0