nu e det fredags myyyyyyyyys

skolan slutade tidigt. Vid 12. Skolan serverade megaapagod mat! ! fy attans vad gott det var. Efter maten gick (j)bennie och jag till bageriet och köpte gott och sen gick till biblan för att skriva klart lite engelska arbete. Det blev en ryttarkaka för min del, den var god men inte lika megagod som förut. hm.. haha!

Efter skolan åkte pappa och jag till stan jättefort sen vidare till Coop för att köpa tvättmedel. Jag köpte godis hhoho.

ikväll blir det träning och sen hem och smaska godis:D eller sparar jag godiset till imon. Kom på en sak med.

GODIS ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT DYRT!! sPECIELLT LÖSVIKT.

 

nej shiiiiit! nu måste jag kuta ut till bilen, träning står på spel!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0