skinnis

Tjena!

jag känner mig cool idag. haha!

Dagen har vart bra. Jag har gått i skolan som alla andra barn, simtränat, vart inne i stan med Hanna och köpt en skinnjacka och haft en allmänt bra dag.  Jag gillar min nya jacka. Jag älskar min nya jacka. Jag är några hundralappar fattigare... men det är okej. Jobbajobbajobba!! haha.

 

Ikväll går National treasure 2 på kanal 5. Åh fy fan vad bra!!

Jo, juste. Denna helg kommer bli en pluggkväll. Stenplugg kväll. Som attans att det är!

YES.

 

HUr har er fredag vart?

 

ny älskling.

Vet ni vad jag är sugen på?

- En sommarklänning och ett par gladiatorskor. OCH sol och värme.


Kommentarer
Postat av: Hallvardfredrikke

good job please keep on the good work

2011-03-20 @ 20:21:34
URL: http://hallvardfredrikke.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0