what a day! !

vill du veta? Vill du skratta? vill du tänka " haha fy fan hur lyckas man. vilken idiot"

OKej, förtsätt läs då..

 

1. MATTEPROV KL 8.10!!

2. missade bussen imorse till skolan!! Sista bussen för att hinna i tid till skolan! smart...

3. sprang ca 1km(mkt möjligt mindre än så) ut till korsningen vid skogrået för att ta en buss och möjligen hinna komma i tid till provet.

Första bussen som passerar åker bara förbi, bara sådär. Chaffisen ville inte plocka upp mig, vad fan??"! tur nog kommer en ny buss 10 min senare. Jag står och fryser röven av mig och ilskan är på topp. Tack och lov så plockar denna chaffis upp mig. KOmmer fram 10min tidigare till skolan.

4. matteprovet gick piss. satt och snorade i 90minuter, torr i halsen och syrebrist. Tänkandet och räknandet gick åt pipan. satt mer och fokuserade på snorandet..usch!

5. idrott. roligt. kunde inte göra så mkt men var med iallafall. Lite positivt på denna dag.. har itne tröna på mer än 2 veckor nu. nart bombarderar jag! !

6. psykologi. det var också positivt.

7. gick in till stan med lillbror för att köpa present till moder vår. 50år fylles imorgon.

8. försäljerskan inne i Albrekts guld lurade mig. Jäveln!

9. 18K guld öronhänge med diamant. någon kommer bli glad imorgon.

10. har tappat bort mina mest älskade vantar. hittade dem inte idag eller igår. usch!!!!! jag saknar dem redan som in i helvete! ååååh, vantesvante!

 

NU:

skriver film recension och bok recension. samt funderar på vad jag ska prata om imorgon på mitt tal.

 

What's up with you?



nu är jag trött på denna dag! fram med en nya dag tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0