här driver man inte. Så gör man det:P;P;P:P

Jag blev fotograferad idag för att hamna på gymnasieförbundets infokatalog? Det var pinsamt. Kände mig som en åsna. Fotografen kom fram och frågade om han fick ta kort på mig, jag tittade på honom lite besvärat men sade aldrig nej, så han tolkade det som ett ja. Han tog kort, såg nöjd ut och chattrade lite med mig och mina amigos. Inne i huvudet började det rimma och rappa, sen slog det mig: " shit, nu kommer hela kalmar se dig. bilden lär vara the biggest fail ever och så är du där på bilden och ser ut som en idiot som försöker le"


Vilka besvär jag har...egoist.



Jag har simmat idag med hosta. det gick bra, jag var glad över att få simma igen. Gick upp 45min tidigare, landtränade en stund med Bally och gick vidare mot duschen. DÄR hände det storslag!

ALLSÅNG i duschen. SallyBally kunde inte sjunga p¨å green day's låt American idiot, refrängen alltså. haha! Förvånandesvärt kunde jag det, vilket var chockande nyheter. Faktiskt.
Jo, vi blev utskrattade. Själv tyckte jag det lät jättefint, men i andras öron måste det ha skärt en del, speciellt när Bally tog i från topp till tå. Jo, det hördes ut......


Som alla andra coola människor avslutar ajg med ett citat
"Att sjunga är en konst, en njutning, men låta Sally öppna munnen för att sjunga kan avsluta med en tur till akuten för skrattattak"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0