jag gillar mattis <3

 

fy, jag trött som en åsna! Är nykommen hem från västervik och ja minsann, helgen har vart superb!

Mina simungar simmade kanonbra, kalmarsimmarna för övrigt raffade hem nästan alla medaljer och de flesta slog sitt personbästa!

 

Jo, mattias- en simkille som går i b-gruppen och går i 6-an han är världens sötaste,hihihi. HAn simmade 100 fjärilsim idag för andra gången. Första gången var jag också med och stog och hejade på honom. Haha, han var väldigt nära på att missa sin start men som tur var gjorde han inte det. Dock failade han sitt lopp, han blev diskvalificerad för felaktig simsätt, vilket det inte var. Det blev bara lite fel eftersom han aldrig hann knyta sina badbyxor innan loppet utan han fick dra upp byxorna under loppet, ahahha!

tUR NOG ÅKTE INTE BYXORNA AV! Men denna gång simmade han jättebra OCH hann knyta byxorna,hehe.

Vilken kille!

 

Jag är superstolt över mina ungar, även dem som var jobbiga och grät och inte ville simma, eller dem som blev så nervösa att dem hyperventilerade och spydde. Dem var alla superduktiga! :))

 

NU tänkte jag duscha, packa upp och plugga. Hostar sönder lugorna snart, spyr snart. usch. Behöver sova. åh, behöver en smäll.

Okej, hejsvjenssfrghnmgj

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0