problem ända in i ryggmärgen

dagen började med:

 

 

dagen slutade med:

och massa hemska nyheter. Jag ska få en ny engelska lärare och så ska jag få min svenska lärare i historia nästa termin. Åh. Ni anar inte hur mkt jag älskar historia. Hon får absolut inte spoila det och förstöra mitt liv vilket redan är gjort...... ne, vad hemsk jag är. Så är fallet inte. Mitt liv är itne över än. Och det äär inte bara hennes fel..hehe. grymt, grymt och elakt.

Min samhällslärare, han förlorade spelet om historian. Sämst. Jag blev arg på honom, han förstod det. han är vår(klassens) storebror. Han styr oss inte, bestämmer inte etc utan han förstår oss och spelar korten så som vi förstår och känner oss bekväma. Han är mer än bäst. 


Min engelska lärare är fett cool. hon är snäll och lustig. Tråkigt att bli av med henne. Hon förstår mig, och jag förstår henne. Vem ska nu förstå mig? Vems illröda hår med en touch of orange skall jag nu glo på? pippi?hm..

 

vilka problem jag har.. mm.. ett ytterligare dök nys upp, eller två faktiskt.

1. jag vet inte vart jag vill resa i augusti.

2. jag vill hosta upp mina lugor, men vet inte hur man gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0