val-borg



fy attans!
Jag har aldrig sovit så gott som igår natt! Jag var så utmattad så det inte var sant! Och valborg, det var spååååårat!
Dagen började med en kort skoldag, hem, lite mat, träning med elit( vi körde syrapass= maximal fart för att få mjölksyra. och ett lopp. Sjukt var det, men så fett roligt! Det är dessa dagar som får mig att aldrig någonsin vilja sluta simma), sen cykla till björkenäs för att grilla med klassen och fira in valborg!
Från simningen cyklade jag hem i en racefart, tog mina saker, bytte om och cyklade vidare runt hela jävla norrliden och björkenäs med en tjurig lillebror bakom tills ajg kom fram till grillplatsen!
Värsta trihatlon hade jag, och den glada minen den var ju ganska bortblåst kan ajg säga. Men den steg fram väl där med mottagningen från vännerna!

OKej, jag berättar vidare lite senare. Mamma tjatar. Måste äta.

Ni får berätta om er valborg. Hur har ni haft det`? och hur har ni firat in våren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0