Indi-an

Jag har haft en strålande dag. Började dagen med en brakfrukost, kalmarkorv på mackan, färskpressad apelsin juice, vanilj yoghurt med pumpfrön och frysta blåbär. Därefter fick jag be far min om skjuts till skolan eftersom jag missade bussen pga av min brakfrukost. Jag hade resursdag idag, dvs ingen skola men jag var i skolan iallafall. Utvecklingsamtal.. det gick OK. Därpå satt jag i skolan och skrev lite på min historia inlämning som skulle ha vart inne för några månder sedan som jag glömt bort total, samtidigt som jag väntade på mina kära vänner som skulle ta och vakna! Vi möttes upp, tog en fika och en snabb runda på stan.

 

Jag har en stor fråga framför mig, eller rättaresagt jag har alltid många frågor framför mig som behöver bli besvarade, men just nu står denna fråga på topp

 

- Ska jag åka till Indien, New Deli i 1månad med min bäste vän i Juni 2011? Eller ska jag försöka ta mig tillbaka till älskade Englad och stanna där hela sommarlovet?

åh vad jobbigt. Jag vill så mkt!!



New Deli?


Or London?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0