Jag är redo, är du?

 

Mina knän darrar. Mina benmuskler darrar. Jag klarar knappt stå upp eller köra bil, eller gå! Dagens landträning var grym, mkt tilläggstid på grund av de babblande nötterna, inga glada miner efteråt kan jag säga. .

 

För övrigt så har dagen vart bra. Hade lite färg på ögonen idag, dvs smink, vilket jag inte brukar ha. Sminkar mig gör jag när jag ska ut på fest, middag eller något roligt tillfälle. Det var roligt, många märkte det och jag blev vars lite generad. . haha!

 

Jo, gjorde klart grupparbetet i engelskan innan träningen. Sammaställde ALLT själv på knappt en timme. Vi är fyra pers i gruppen.. illa! Ibland hatar jag bara grupparbete, speciellt när INGEN tar tag i saken eller tar sitt ansvar. Nu var det tur för dem i gruppen att jag gillar engelska och gillar redovisningar och projekt. Annars hade dem vart ute på hal is, jag kan redan redovisningen.

jag gillar föreläsningar! Udda? kanske det. Men jag är lite udda, så det är okej..

 

Idag går jag och lägger mig tidigt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0