Norsken


Stort grattis till den bästaste människan jag vet. Hon har än så länge
levt i 17 fantastiska år och kommer leva i hundra år till! I mitt hjärta kommer hon alltid att leva,oavsett vad.
Om ett år ska vi festa sönder, för då ska vi inviga hennes frihet mot vuxenvärlden! Jag ska ta mig till Norge och fira som aldrig förr!
Sen sist men inte minst, vill jag tillägga att jag älskar henne coh saknar henne allt för mkt. nästan att jag blivit så trött på att sakna henne att ajg snart tar det senaste flyget till andra sidan landskapet, eller tvingar hit henne till landet mittemellan.

I pinky swear to see see you in a year or so. I'm already excited for the big 18th party,haha. Mine is in a couple of months, 2 actually. Hope to see you partybee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0