stolthet

 

STAGG/JENNY DAMER 2010

 

Jag känner både sorg och glädje idag, men mest nog bakfylla. Sorg för att Stagg/jennys herrar förlorade igår ikväll. Glädje för att stagg/Jennys damer vann!

Det var en mkt intensiv dag igår, jag har gått och lagt mig två gånger idag... gårdagen började med ett fruktansvärt matteprov!!, därefter sprang jag till sporthallen och donade med det sista innan matchen, tittade på intågsträningen och jagade efter red bull dricka. . Vårt intåg var sinnes magiskt!

 

Jag var så jävla nervös hela dagen samt dagarna innan, som lyckligtvis släppte sig sen på kvällen. Vi firade fram till 05-06 tiden, fredagmorgon. Jag tog min sista shot kl 06, därefter slocknade jag i 1h innan jag blev väckt för att börja städa. Vi höll till vid ett dagis,och barnen skulle komma vid 8.30 så det var snabba ryck för vår del. Men det gick kalas så det var bra! :)

 

Kom hem vid 09-snåret, rostade två skivor bröd, bredde på ett fett lager med nutella på ena och mjukost på den andra, Kokade kaffe och gick och satte mig på soffan. Efter min frukost slocknade jag. Men vid 14-snåret väckte min mor mig för att jag skulle på läkarbesök. Visade sig att min stortå blivit inflammerat,så jag har väldigt svårt att gå utan att det värker. Stackars mig!

Vad har jag gjort? Svar: ingenting. Det har bara gjort ont i lite mer än 3 veckor och knölen vid tåns utsida har bara blivit större och större(svullet).

 

 

bakfylla=skräpig mat. Jag har tryckt i mig massa choklad, chips, och lite mat idag. Det känns inte så bra med tanke på att träningen är inställd idag. -

 

Idag var tanken att plugga och bygga på mitt spanska företag. Men inget sådant har orkats göra! mkt mkt mkt illa! Imorgon ska jag på gymnasiemässa, tidigt tidigt mina vänner! Så väldigt snart ska jag gå och lägga mig för den tredje gången!

 

Hejsvejs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0