Tar nya tag

 

Nya mål:

1. sova tidigare

2. mer kvalite tid

3. planering

4. struktur. ordning och reda

5. sluta lata, sluta mesa, sluta chilla, sluta ge upp!

 

Tack för att du peppar mig till en bättre människa! Tack för att du får mig att tänka om och verkligen ta nya tag. Du ger mig kraft och vilja! Du får mig att känna en inre tillfredställelse, ett inre lugn. Som den människa jag är, som en galen höna, är du den person jag behöver i livet. Du får mig att känna lugn och harmoni! och inte minst sagt skratt och glädje.

-...och snart åker du iväg på en lång resa. Gud vad tomt det blir.

Min man. C


 

Andra mål:

1. körkort.

2. spurta hela vägen till studenten

3. bli mer ekonomiskt oberoende

 

Andra tankar:

1. sluta simma....?

2. ....

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0