Tierdness in long terms!

jag är så trött. Biologiprovet idag gick åt rena skogshelvetet. Jag är inte nöjd. Jag hatade det. Jag hade hjärnstopp, inget ville komma ut. Det är så fruktansvärt jobbigt när man har så mkt fakta inom sig och inte kan få ut det! usch!

Jag har vart och tränat, det gjorde min dag! Gud vad skönt det är att det finns härliga människor, roliga som dem är, lustiga som dem är, dumma som dem är och underbara som dem är. Skrattade så jag kissade på mig. Nej, jag skojar bara med er, jag fick skäll istället. Haha. Nu är jag trött efter träningen, men jag har laddat med energi. Lätt vaniljyoghurt, pumpfrön, frysta blåbär och apelsin. Jag avslutade med choklad pudding och fruktsallad. Haha, vilken bra kväll trots allt! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0