önskelista

Jag fyller år snart, julen närmar sig. he-he-he-he

 

ipod touch pro.

Iphone 4. 3GS funkar med,he he.

en resa. flera resor. tack!

gympakort på friskis. Behöver gympa lite och inte bara simma. Eller ett gymkort nära badet.

Macbook pro!!!!!!!

skönhetsprodukter, vilket inkluderar, body lotion, hårinpakning, shampoo balsam, nail polish, ansiktstvätt etc.

skor i stora lass!

mer kläder, mera mera mera! Ny garderob,kan man också säga..

smycken=mmmmummms

 

jag samlar på låga. Låga ska det va.

Ny stor resväska.

ett par Asics löpskor.

 

kommer mera...tror jag.....

fan vad bortskämd jag är. Materialistisk människa. Jag vet inte äns om jag vill ha allt. Kanske bra lite sådär ytliga önskningar just nu, tillfällighet. DOCK vill jag verkligen verkligen resa samt ha lite Appel prylar, hehe. Allt annat går att skippa, utom conversen i och för sig.

Åh, fan sluta nu! Gå iväg din bortskämda jävel.

Hejdå-

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0