BOMBHOT

Det är bomhot här i kalmar, några meter ifrån min skola. En i min klass fick ett sms utav sin vän som var vid MAX där bombhotet inträffade. Så vi har hållit oss uppdaterade via sms om vad som händer några hundra meter ifrån. Vänne hade även sett bomben. Bombmannen var ganska misstänksam innan hotet kom, han gick förbi området han skulle spräng väldigt väldigt många gånger. Sen är han visserligen även känd hos polisen, enligt rykten då.. Alla bussar har spärrats av etc. S¨å många sura elever kommer inte hem förrän senare. Hehe.
Jag ska inte skratta, jag är fast i skolan. Ska jobba snart, så tanken var att vara kvar i skolan och plugga matte. Men nej, så gör jag inte. jag är fäst vid datorn... hah

Äsch, kan inte sluta skratta apropå bombhotet! Det känns så löjligt! Jag fick ett oroligt sms utav min bror i Stockholm, som varnade mig och tvingade mig att vara kvar i skolan eller be pappa komma och hämta mig och inte ta bussen hem. Ryktet har spritt sig som en bakterieodling!!
Han sade även " va inte nyfiken nu och gå och titta. om du går, så ta på dig ytterkläder" hahah.
Bombhotet har vart skolans samtalsämne nu de senaste timmarna. Snacket om den spinkiga alkisen som var sur på försäkringskassan! haha jag döööör!

Hittade artikel på Aftonbladet, samt hela facebook är bombaderad om ämnet bombhot! På östran och Barometern kan man hitta mer info, om ni är sugna det vill säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0