Easy day, calm day

Fredagen min har vart lugn. Var på föreläsning på förmiddagen, mkt interessant! En man vid namn Anders kom och föreläste, han är soldat och har bland annat precis kommit hem från Irak. Han har tjänstgjort i bland annat i Bosnien då det var orolig tid, thailand(under tsunamin), somalia(piraterna) etc. Han var mkt interessant och rolig!
Dock var hans föreläsning väldigt rörig och faktiskt ganska dålig,haha. Han var verkligen inte förberedd, vilket han även sade, så hans historier flög från den ena till den andra. Men jag hängde med iallafall, och njöt av föreläsningen!



ovanliga saker jag älskar(älskar mkt, detta är några utav tusen):
1. dokumentärer
2. föreläsningar
3. handla
4. cykla
5. bra böcker
6. TV
7. kaffe och te
8. choklad i alla tre nyanser
9. tänka
10. lyssna på go musik

haha, känner mig fett gammal med tanke på min lilla älska lista.



för övrigt har skolan vart ok. Fick tillbaka mitt kemi prov, och jag är inte så värst nöjd. Massa slarvfel! Mitt historia arbete gick mkt mkt bättre, fick ett välförtjänt MVG! Så det är jag nöjd över, trots att jag hade, enligt mig själv missuppfattat uppgiften. Men ajg chansade och skicka in skiten iallafall, jag orkade inte mer och ja det blev toppen i slutändan!

Skolfotot har anlänt! Jag ser ut som en plutt på klassfotot! korten kommer snarast!

Och imorgon beger jag mig till Oskarshamn" Trevlans!

Nej nu tänkte jag gå göra annat. vad?  ingenaning!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Juliuskatarina

Very informative. Great site. Really professional.

2011-02-23 @ 11:27:33
URL: http://juliuskatarina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0