Frossar! Glupskar. mmmm

Dagen har vart awesome so far!

Spenderade förmiddagen med ett gäng kaggnist brudar, vi fikade och shoppade! Mkt mkt trevligt!

Det har vart "trade-day" på västra långgatan. Man tar med sig ett X antal plagg, som utbyte får man kuponger som man kan handla för. Alltså ta andras kläder, skor, väskor och jackor. Man byter helt enkelt. Jag hade med mig fyra plagg, två t-shirts, en svart skjorta och ett par svarta leggings. Som utbyte hittade jag två på heta skor, skinnskor!!

Ett par Vagabond och ett par random. Skjut snygga är dem! Jag är sååå lycklig just nu,hehe!

 

VAGABOND! I love them!!

 

Kom hem för en stund sedan. Så fort jag klev in genom dörren, hojtade min bror till att han lagat amerikanska pannkakor med banan och nutella, som stod och väntade på mig'! Han är för bra!

Nej, nu ska jag plugga lite och sen åka och jobba! Roligt roligt! :))

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0