I like Apple

har vart i simhallen hela dagen. Det har vart UGP(simtävling), jag skulle ha simmat men har som sagt vart sjuk i två veckor, så jag jobbade istället. Fy vad tråkigt det var! Jag hade sådan fet lust och hoppa i med kläderna och simma några tusen meter!

Men jag glädje mig med att glo på snygga simkillar, haha!  Det var inte så många men några ytterst få fanns väl! hahah! åh jag dör, flabbar sönder!

 

Igår var jag hos min käraste vän J. som flyttat till ett nytt place! Jättemysigt var det! Vi lagade mat, jag lekte med Macbooken och hon soterade garderoben, vi lekte med systemkameran och någon jätte antik kamera, tittade på TV och pratade. Super bra fredag! Innan vi trog till palatset á la J. var vi och fikade med två andra fian kamrater på Ben and JErry. Mumsigt!

Senare på kvällen då jag kom hem tog jag en varm dusch och tittade senare på Seinfield!

 


Kommentarer
Postat av: Maj

haha snygg bild du funnit! :P Görs då?

2010-10-17 @ 16:51:45
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0