MAX är gul och gillar kött


Vad gör man om man inte förstår sig själv?
Jag har tänkt på det jättemkt. Vad gör man?




För övrigt, bortsett från alla mina lustiga tankar och funderingar,
har jag idag vart och invigt MAX hamburgare, som kommit till kalmar. Fränt var det. Maten var OK, inte så jätte värst speciellt. dock var deras lux milkshake fett tung! Den är värd sina 30 riksdaler! dock är den för fett, med tanke på grädden som toppar ett fett lager..
Jag åt inget där, då jag avr där med kamraterna, Eller okej, jag åt en hallonpaj med mjukglass och drack två koppar kaffe. Pajen var bra, inte wow mumsigt, utan bra ok. Far hade också haft vägarna förbi där idag, så han hade köpt hem hamburgare. Den var egentligen till min bror, emn han bjöd sin ena hamburgare till mig. Snällt!
Den var god, köttet var gott, bättre än donken. Dock är pommesen på burger king mkt godare. Hmm.. har svårt och avgöra vem som är bäst, dem alla står på en tredjeplats... X och Y står på första respektive andra plats.

Vad tycker ni?
PS. tog lite bilder så visar imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0