Nässpray is the shit!!!

Det är inte mkt som hänt mitt liv idag!

Jag gick upp vid 08, då jag trodde klockan var 11. Förvirrad som jag var, spolade jag bort irret med en kopp kaffe och TV! Senare försökte jag ta tag i kemin, vilket inte gick så värst bra. Efter lunchen och efterrätten, åkte jag in till simhallen döförkyld, hes och sprängmedel i huvudet.. Där spederade jag några timmar och hejade på mina superbarn! ..fy vad duktiga dem var! Jag kom dit mindre glad, men gick därifrån ganska glad. Charlie gör mig skrattig, kan inte sluta skratta varje gång ajg ser honom. Inte för att han är ful eller något, snarare tvärtom. Lite småknasig, hahah! Jag är dum! elak, haha. Jo han förolämpade mig om mitt synfel. idiot

Nu har jag fått mat i magen och ska försöka mig på kemin igen, Robert Pattinson väntar på mig. Hehe.


Måste tillägga, nässpray är det bästa som uppfunnits nu när man är förkyld! Så fruktansvärt bra!
Ska bli frisk nu, svejs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0