En velande dam

morgonträning kl 08-10. Aldrig har det känts så förbaskat bra! Jag velade hela morgonen om jag skulle träna. Men sen kom jag fram till att jag redan vaknat och höll på och tvätta mina tänder,dvs borsta. Så det var lika bra att tuta och köra! Sen sade jag till mig själv, " träna nu ,så kan du proppa i dig massa gott sen". Jo visst känns det gutt?! :))

 

NU ska jag verkligen göra mitt biologi kollage, gjorde inget igår, utan fifflade med bloggen. Den ser helt crapy ut.. fy. Jag orkar inte mer med det.

jag väntar även på mat. Ciabata och stekta kantareller!

 

glassigt. Jo tack.

 

Nu ska jag säga tack och hej, kollaget väntar verkligen!

 

jo, vi var där! såklart..


Kommentarer
Postat av: Nicolaykamilla

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-07-19 @ 08:06:10
URL: http://nicolaykamilla.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0