Framtids resan

 

 

jo, rubriken säger det mesta idag. Det var ett koncept som kallas framtidsresan på Jenny Nyströmsskolan  idag, som handlade, som ni hör, om framtiden. Vår framtid, min framtid,din framtid. Allt från vad du vill göra i framtiden till framtiden här på jorden.. Dem som kom och höll i seminariet var från Svensk pappersindustri, dem tog upp miljöfrågor och papp-frågor, samt mkt om framtiden.

 

Jag gillar framtidsresan, det gjorde min dag! Tänk att bara få ' go crazy' med sina tankar, drömma, längta och känna lyckoruset i kroppen. På ett sätt längtar jag till framtiden, att få uppleva, utforska och ta världen med storm, men samtidigt är jag rädd för framtiden. Jag är rädd att det jag drömmer om nu, det jag typ har bestämt mig att jag vill göra etc. inte händer. Jag bara sade en massa jag ville göra, men i slutändan inte lyckades göra något av det jag sade eller ville.. besvikelse.. det är läskigt..

 

Ibland vill jag inte äns berätta mina drömmar, mina tankar och mina förväntningar. det blir för mkt förväntningar från ens omgivning och en själv.

 

Oj, vad djupa tankar det blev nu. .

back to växt kollaget! haha

Det är du som formar framtiden. DIN framtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0