inside joke he-he-he

NI som är 18 år fyllda, ta er röv till vallokalen och rösta! Make a change people!

Jag hade gärna velat rösta med tyvärr hinner jag inte fylla 18 till valet. Dessutom är jag fortfarande ganska klyven på vart jag står poitiskt. Känner mig varken röd eller blå. frågar ni mig,skulle jag säga att jag är lila, alltså lite av det blå och lite av det röda.


Remember! Låt ingen påverka dig, vänner eller familj. Rösta på det som gynnar dig, det DU tror på! Tänk på när  du väljer att det inte bara handlar om dig utan hela sverige. Alla påverkas. Choose wisely mate!


Vart står ni politiskt?


Kommentarer
Postat av: malin

Jag står hos Moderaterna o har röstat idag! Föddes sån!

2010-09-19 @ 21:23:50
URL: http://moollys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0