Jag mår illa..

har suttit och följt valvakan. Mkt spännande skall jag säga!

Nu sitter jag med kalla kårar och inväntar Reinfields agerande över SD-situationen i riksdagen. SD är idag klart vågmästare. Reinfielt lyckades ta Sverige ur finanskrisen, och nu inträffar detta! Kör hårt säger jag bara!

 

Enlig min åsikt, vill jag att SD skall förbli maktlösa i riksdagen, alltså utfrysta, fastän det innebär icke demokrati. Jag tror innerligen inte att miljöpartiet kommer gå över till alliansen som stödparti eftersom de inte går ihop med Centern när det gäller främst miljöpolitiken. SD är listiga, sliskiga.

Jag är kluven, jag vet itne vart Sverige är påväg. Det jag vet är att vi är påväg mot en ny tid. Skrämmande tid, kanske? ja..

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0