jag trodde myggorna hade börjat chilla med tanke på kylan. Men icke sade nicke. Jag har 8 bett på mig och en svullen fot som gör ont när jag går, tar på mig jeansen och när jag sover..Faluskit!

vad gör jag egentligen. jag lever inte sida vid sida av bloggen längre..

what's happening?

Nåja, skolan har börjat. Simningen har dragit igång och snart drar jobbet igång den med..

är det en ursäckt? nej...

 

Jo, igår fick jag en sådan nostalgi från Barcelona. Jag saknar livet i Spanien, maten, kulturen, språket, allt. Sverige känns just nu kallt. Inte nog med skolan.. vart har klasskompisarna vägen? Ja det undrar jag med..

Vilken tur att man har andra. Som någon sade en gång. " Det kan aldrig skada att ha för många vänner". Jag har aldrig förstått det förrän nu.. ojoj.'

 

what to do? what to do.. that's the question.

 

jo, göra ett biologi kollage.. blommor. fuck.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0