Mor känner mig allt väl

Min mor känner mig allt väl. Jag älskar inget mer än färsk kokos. Bland det bästa jag vet! Och visst vet hon när jag behöver det som mest. Nu!

Kall, färsk, importerad kokos. Från kambodja.

Och ja, jag känner till global warming och hela miljö-thinget.. Skulle jag vända på det, skulle det vara värre och åka till Asien för att kunna dricka en kokosnöt, än att köpa en importerad till Asiatiska livsmedelsaffärer. Fastän jag får en solsemester på köpet. Dessutom ingår moms, exta avgifter för transporten hit en extra peng när jag köper min nöt. Eller, ja min mor rättaresagt.

 

Ett tips. Coop forum säljer också färska kokosnötter, men dem är jätteäckliga! dem smakar vatten och hår. Det är dem typiska bruna håriga nötterna. Den jag drack och åt är en sådan kokosnöt som småpojkarna håller i, nedanför. Min smakade riktig kokos! Härlig känsla! Härlig smak!

njutning. kokos. åhhh gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0