Satanjäveln

 

skola- köpa godis på maxi för att jämföra Japp och Mars och se vilken som är godas(Mars vinner)-möte med Becca- politik snack i simhallen- skitsnack med brudarna- möte med chefen-plugga matte(men jag jag inget endå. bättre sagt än gjort. satanjävel)- sova- döööööööööö.

kort sammanfattat för dagens sysselsättning.

 

Jag är nervös. främst för att jag snart fyller 18år och har satt en press på mig själv att ta körkort, och jag har inte äns fickpakerat!! och att det är matteprov på fredag. Sen cokså för att jag itne känner att jag har koll på mitt liv. Vart är jag?

 

Det jag är glad över är att jag fattar fysiken, och jag gillar det starkt! och att jag lever! Sen också för att jag får gå på krogen snart,hehe! och för att hösten är här. Jag gillar kaffe och te! Varma jackor som inte får plats i skåpen, mörkchoklad på kvällen, sova i ett svalt rum med höstvind inblåsandes(sover som en bebis då hehe) och ta på sig höstkläder!

 

MArs vs. Japp.

Mars is the winner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0