vad gör jag egentligen?

 

vad vill jag med mitt liv?

vad gör jag med mitt liv?

varför går det inte som jag vill?

var är drivkraften?

vart är alla?

vart är jag?

varför förstår jag inte?

varför är jag trög?

vågar jag?

varför är jag feg?

när ska jag ta min akt och kick some ass som jag brukade?

varför är jag svag?

vart är bitchen?

när kommer jag tillbaka?

varför ta skit?

varför är jag för kaxig?

varför ta jag allt för givet?

varför ta på sig mer säker än nödvändigt?

vart är han?

varför försvinner alla jag älskar?

vart står jag?

vad tror jag på?

vem tror på mig?

vem tar mig för den jag är?

varför dömmer jag folk?

varför dömmer dem mig?

när börjar verkligheten?

vad vill framtiden mig?

varför är jag rädd?

rför finns besvikelse?

när ska gud bli snäll mot mig och bevara mig?

vart fan vill jag komma?

-....jag vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0