Visa ord från bror

 

Det är onödigt och inte värt tid och energi att sura över små saker, har jag kommit på. Gör det tråkiga roligt, tänk på vad som är bra istället för vad som är dåligt.

Det skadar aldrig att hjälpa andra, för en dag kommer någon att hjälpa dig, om inte samma person du precis hjälpte.


Nog med visdoms ord.

Jag simmade i bajsvatten idag, det äckligaste jag vart med om på länge! typ.

Någon hade bajsat i bassängen, snällt nog hade dem plockat upp bajset(badvakterna), men vi tvingades träna iallafall. Det allra mesta var bortrensat. Men fortfarande snuskigt! Jag simmade en liten stund, stod inte ut mer så jag gick upp! de allra flesta var kvar, de ville inte vara mesar. Ja, jag är en mes.

Det var pyttelite bajs typ, men ändå. Principsak. Det är bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0