Barran blev lite hög




Väntade på att få göra mitt kemiprov idag, blev inte så överraskad när jag fick vänta runt en timme och sen få besked om att min söte lärare glömt lämna provet...Jag blev besviken såklart, i och med att jag hade pluggat som ett as, men det kändes endå helt ok att skjuta det en vecka till... ja.
Behöver gå och lägga mig. ja.


Läste nyligen på barometern om en artikel dem nyss publicerat, "Jenny Nyströms underkänd av skolinspektionen". Det var nog (lite) att ta i tycker jag, så dåliga är vi verkligen inte! Men jag ska heller inte förneka att det inte finns elever som inte klarar av att nå upp till ett godkänt. . Men finns det inte sådana elever överallt, i alla skolor? Ingen skola är perfekt!
Barometern överdrev en hel del i den artikeln, och det kan jag nog förstå. Visst kan dem behöva fler läsare.. *elakt skratt hehehhehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0