Blått guld

 

Bären jag skulle dö för!

 

Imorse började jag dagen med en 1h relativt rask promenad, tog en dusch och åt lunch. Efter det sorterade jag hela min garderob, vill tyvärr inte visa er den stora högen jag har slängt eller röran i min garderob som nu för tillfället är fin.. Lillbrodern är hos Jacob och myser med järngänget. Kvällsmaten bestod av en hemgjord submacka och promenad med mor och far. Måste damma av mina böcker och börja plugga, massa prov och nationella drar igång på måndag. Woho, jag vill spy.

 

Mitt skrivbord är ännu inte krossad, imorgon ska jag göra det, verkligen! Promise! Allt är röjt, så bara pang bom kvar, whoho!

 

Nej, ska titta på 30 rock nu, fy faraos falukorv vad jag älskar 30 rock. Lär känna Amerika innan du ger dig på 30 Rock, annars är du ute och seglar min vän. Men testa, give it a try, might be the best you have ever seen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0