Free Cone day!!

 

Ben and Jerrys's bjöd på gratis glass idag! Hela gänget(klassen) typ, drog sin feta bak till B&J och mumsade på glass, farligt gott! :)

Jag är lite vimsig av mig efter glassen faktiskt, läste på en KFF poster, fick det till keff istället för KFF. . hm.. för mkt glass kanske? eller inte..

 

Min mentor bjöd hela vår klass och parallellklassen på föreläsning med någon Maria som är personlig tränings coach. Mkt duktig var hon och väldigt interessant föredrag. Det handlade om positivt tänkande och inställning!

YES YOU CAN! skriker det inne i mitt huvud just nu. Gutt!

Nej, ska trycka in kemin och skriva min andra(valfria) spanska redosvisning!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0