hej hejdå


Ibland är jag störd!

Missade min femte sovmorgon denna termin, vem ska jag skylla på? Mig själv för att jag inte skrev upp det! Trodde imorse när jag kom till skolan att jag blivit utelåst, vi har ett sådant system, kommer man inte i tid låser dem ut dig. Saken var att jag inte var sen, jag var en minut innan klockan ringer in alla elever. Blev lite arg där en stund då jag trodde de låst ut mig. Svor.
Nej, tog mig i kragen och drog med mig röven till studiehallen för självständigt plugg. Sitter och kör trafikteori med hög musik i öronen. Det härjar för många tankar i mitt huvud. . .



-Någon av mina kompisar har visserligen slängt mina gympadojor eller ställt ut dem så någon kan sno dem
-En ung snygg man dök upp och vände mitt hjärta från svart till vitt bara så där från ingenstans
-En annan snygg ung man dyker upp och bjuder på date nu imorse
-Min bror är i Filipinerna och där är solen så stark att solfaktor 30 i skuggan inte funkar
-Min lillebror är dum ibland som itne har koll på sina skor
-Jag jagar jobb till i sommar
-jag pluggar som ett as men sen så glömmer min lärare att lämna provet
-Jag vet inte mer.
-jag tänker positivt. lösningar. genvägar. vem och varför.


Översvämmar med musik. HHör ingen, hör inte mig själv. bra!
Hello bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0