knarkare


Imorse tog jag medvetet fel nässpray, jag tog för givet att den gamla flaskan skulle räcka för idag,den var redan slut innan jag äns hunnit använda den. Dagens lunch bestod utav att jaga efter nässpray på Jenny Nyströmsskolan med mina kära vänner från Kagg, hehe. Vi blev överlyckliga när vi fick tag på nässpray, det gick så långt att vi tog oss till skolsystern, haha!


Halleluja!

För övrigt har dagen bestått av föreläsningar på Linnéuniversitetet och allmänn umgänge med vännerna på Lars Kagg. Med små ord, kalasbra dag!
Det mindre bra var hostan som aldrig vill sluta. det bubblar av hosta. Fett störigt, fett jobbigt!


Nu ska jag bege mig till mina skolböcker och sen vila lite. Behöver bli frisk, börjar må illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0