Take it off my cheast

 

-Blir sambo med Bella.

-Mina blå adidas skor är antingen ute på vift eller ligger obekvämt i en snuskig soptipp.

-känner lite av desperationen efter ett sommarjobb.

-behöver tenta av körteorin snart. Alla verkar ha körkort nu för tiden.

-känner allt för jävla stort för att få träna!! friska jag måste fan i mig komma fram nu!

-dagen har bestått av fler sura miner än glada miner.

-stressad men endå lugn.

-en man förföljde mig när jag cyklade hem från simhallen.

-skönt att cykla med så pass fint väder ovan sig.

-träffa söta vänner är alltid roligt.

-svordomar känns ovanligt fina vid sådana dagar som denna. Dem känns bekväma i munnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0