The Bitch was here





Imorse stekte jag pannkakor, tog loss min bokhylla, slängt massa böcker, ätit massa skit och vart jävligt arg, därför städade jag huset.  Städa när man är arg är bra terapi!  hoho

Dessutom har ajg bokat teoriprov och uppkörning, för nu helvete ska ajg ha mitt jävla körkort! Det tog ett slag innan jag fick hem koden för att kunna beställa tid, jobbigt. Tanken var endå att jag skulle göra skiten nu på lovet.. men icke.

JAg har hunnit göra lite matte, ska fortsätta lite och sen dra fram resterande skolböcker innan valborg. Morgondagen skall börjas med 1h simning och 1h body pump, låter mumsigt! Sen vart kvällen leder, säger jag icke.  hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0