Vem är du?


Hur som person: hemlighetsfull
Känslosam: ja, beror på vem och när.
Öppen eller stängd person: stängd. Håller mina allraste tankar och känslor för mig själv. Inte vem som helst får ta del av dem. Ingen faktiskt. Den person som får det lär vara väldigt speciell.
Bitch?: Ja, kan vara.
Mjukvara?: Ja, mjuk insida, relativt hårt skal.
Aggresiv: ja kan bli riktigt förbannad.
Envis: ja, som sjuttio åsnor. Min far är värre
Självförtroende: beror på vart jag är, med vem jag är. Är det ett svar? ja..
En tänkare: Ja. Gillar att tänka, inte så mkt logiskt tänkande som matte. Gillar att reflektera.
Gråtare: Nja..Har inte dem starka egenskaperna som män när det gäller tårar. Tror inte det
Kaxig: hm. Lite.
Duktig: Vad menas? Vadå, om jag är bäst? Ja, varför inte. *kaxig
Glad prick: har mina dagar. Men oftast ja. Glad omgivning, glad människa.
Kärleksfull: va? Ja..? Är inte någon isdrottning precis.
Kärtoker: Blir inte kär i vem som helst. Rätt man ska det endå va?! (hhoho)
Trogen: Ja. Tillitsfull
Tillit gentemot andra: svårt. Litar inte på vem som helst.
Lättlurad: ja ganska. Oftast.
Långsint: ja. ganska. har svårt att förlåta. oftast.

Svårflörtad: Ganska. Blir inte impad på vad som helst

Sämsta egenskap: beslutsångest

Akilishäl: det får man inte avslöja. Då blir allt fel

Dreamer: ja. Älskar det.

Petmaja: ja. Inte pedant petig. Ganska nära inpå, ungefär. Typ.

Drömprins: Han finns men han kan inte nämnas. Inte för dig.

Orolig själ: ja, är som mor.

Driven: ja så man drivs ner till havet och ligger på botten. typ.

Charm: är man ett charmtroll? hm. Jo lite kanske, alla har sin sak

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0