You said something?

 

Har ännu inte krossat mitt skrivbord än, dock är alla böcker nerplockade och ilagda i en flyttlåda. Pennor, pärmar, pappren, skrin och annat skräp skall packas ner innan jag skrotar mitt bord. Gutt!

Imorgon skall jag på arbetsintervju samt åka och jobba. Idag vart jag på stan med mor och far, drack iskaffe och fyndade kläder, dock inget till mig.. Jag undrar vart mitt shoppinghumör tagit vägen, den verkar helt spårlöst försvunnen! Far min vill dra till Finland under midsommar, låter skoj!

 

Jo, ska packa ner sakerna ute på balkongen och sen köpa mig ett bord. Frukost ute i balkongen/altanen/trädgården är det mysigaste och det bästa jag vet! hihi

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0