Mixed feelings

 

Dagens rubrik beskriver mkt väl mig idag. Dagen har vart som en berg och dalbana..

Back to school, sista året. Det känns bra, kanske lite läskigt men samtidigt roligt. Snart får jag ge mig ut i världen och stå på egna ben.

Morgonen startade bra, stressfri, nervösfri och tröttfri. Efter någon liten timme på skolan slår nyheten fram till mig att en tjej på skolan omkommit i en bil olycka. Det drog ner på dagen ganska  hårt, det var tufft att se ens vänner gråta över en förlust. Lärarna var inte heller så glada.

Hur som fortsatte dagen med projektarbetet, som går lite segt. Jag är lite orolig, men än så länge har vi ett projekt, det som återstår är att projektet håller och uppfyller våra eller mina krav. Det ser inte allt så mörkt ut, faktiskt. Jag är mest nervös över att allt kommer bli krånger, detta är bara en oro jag lagt fråm extra tidigt..

 

Eftermiddagen  spenderades slappandes framför TV:n och hos farmor. Hon var pigg och kry som vanligt. Jag fick mig en trevlig fika stund med kusin vitaminerna. Det var nice.

 

Nej, time to hit the pillow!

 

ciao

exciting- excited

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0